رفتن به محتوای اصلی
۵ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۹

تلاش مدیریت شهری برای حفظ ایمنی و نظافت شهر در مناسبت‌ها/ تشکیل ستاد اربعین در شورای اسلامی شهر و شهرداری

مطلب بدون عنوان 1784
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مقدس قم از تشکیل ستاد اربعین در شورای شهر و شهرداری خبر داد و گفت: حفظ نظافت و ایمنی شهر دو موضوعی است که برای شورا در این ایام از اهمیت بیشتری برخوردار است.

سید مجتبی سبحانی ثابت در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، از نظارت کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مقدس قم بر برنامه‌های روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد و اظهار داشت: تمام ستادهای خدماتی و ایمنی در سطح شهر فعال بوده و در حال خدمات‌رسانی به شهروندان و زائرین کریمه اهلبیت(س) هستند.

وی با تأکید بر حفظ نظافت و ایمنی شهر افزود: این دو موضوع برای شورا از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و آموزش‌های لازم به مواکب و هیئت‌های مذهبی برای حفظ ایمنی و نظافت از سوی سازمان‌های مربوطه داده‌شده و شورای شهر نظارت کافی در شهر دارد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مقدس قم از تشکیل ستاد اربعین در شورای اسلامی شهر و شهرداری خبر داد و گفت: از هفته‌های گذشته ستاد اربعین نیز تشکیل‌شده و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ارائه هرچه بهترخدمات به همشهریان،زائران و مسافران در سطح شهرخصوصا بلوار پیامبراعظم(ص) و مسیر کربلا در حال انجام است.

وی حمایت از هیئت‌های مذهبی و مساجد را یادآور شد و تأکید کرد: شهرداری و شورا  در این ایام در طول شبانه روز خصوصا روزهای تاسوعا و عاشورا از مساجد و هیئت‌ها بازدید کرده و در صورت نیاز پشتیبانی‌های لازم را انجام خواهند داد.

سبحانی ثابت در پایان ازهمشهریان درخواست کرد در صورت بروز هرگونه مشکل با سامانه 137 تماس بگیرند تا تیم‌های نظارتی مربوط به هر سازمان اعزام‌شده و مشکلات در اسرع وقت مرتفع شود.

انتهای پیام/103


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/lQNc